Min första blogg

Idag har solen strålat men istället för att vara ute har jag tillbringat många timmar framför datorn och min första blogg :)

Jag och min sambo har provat på LCHF-kost förut men har återgått till "vanlig mat" och kanske firat lite fööör länge att vi har gått ner alla dessa kilon och då såklart gått upp allt å lite till igen. Med massa erfarenhet och intresse av denna kost har vi nu satsat allt på att förbli sunda :)
Vi har även börjat träna, lagt ner massa pengar på PT-timmar som har gett såå mycket!!

Gillar att laga mat och slänger ofta ihop något som i slutändan blir väldigt gott. Därför startar jag nu den här bloggen :)
Med träning och god mat ska jag nå mitt mål!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0