Motivation tack!

Hela morgonen har jag kämpat med min motivation som lyser med sin frånvaro. Jag skulle springa imorse men jag låg istället kvar i sängen som slet med all sin kraft för att jag inte skulle orka gå upp. Har gått fram och tillbaka i min lägenhet för att försöka komma på något att göra åt situationen men hela tiden slutade det med att nej jag vill inte, orkar inte, vill inte igen och bara blääää :(
Man får ha såna här dagar men inte för ofta känner jag! Nu har jag duschat och sminkat mig....känns lite bättre men långt ifrån bra! MOTIVATION TACK!!
Ser fram emot morgondagens pass med min PT....han motiverar mig! På torsdag ska jag träna med Sara....det ser jag åxå fram emot :) Jag är ledig i helgen....DET ser jag fram emot!! :D
Nu ska jag åka till Lidl och köpa mig lite grekisk yoghurt (deras e bäst!) sen direkt till jobbet för ett kvällspass.
Kram på er :)


Kommentarer
Birgitta

Hej Karin!

Nu har jag bakat dina pepparkakor. De blev riktigt goda men jag kommer nog ta i lite mer pepparkakskryddor nästa gång. Tack ännu en gång :)

2011-11-14 16:41:18
Karin

Hej Birgitta :) Va roligt att dina pepparkakor blev bra. Jag håller med dig om att det skadar inte med lite mer pepparkakssmak ;) Ändrar nog till 4 krm istället för 3 i receptet nu på en gång! :)

2011-11-14 22:25:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0