Yes! då var man igång igen :)

I måndags började jag om på ruta ett med att bli av med alla kolisar i kroppen. Trodde att det skulle vara jobbigt med sötsuget men än så länge har det gått bra. Det är så skönt att slippa den uppblåsta magen, suget efter kolhydrater hela tiden och gå runt och må dåligt....för det är precis vad som händer med mig när jag äter kolhydrater! Det blir som ett missbruk....jag köper hem det jag vill äta och vräker i mig till jag ligger bakåt i soffan och mår illa. Nån timme senare vill jag ha mer kolhydrater, suget och missbruket är igång! Efter en sån här runda vet jag precis varför jag INTE ska eller kan äta kolhydrater!
Just nu lägger jag all fokus på BRA KOST och TRÄNING!!! Igår hade jag mitt första PT-pass sedan tre veckors "vila". Eftersom jag har varit riktigt dålig med träningen men framförallt med maten så bad jag om ett kräkpass... och mycket riktigt, jag har nog aldrig varit så svettig och slut i musklerna ;) Hääääärligt!!!
Idag mår jag som jag förtjänar, träningsvärk AB!
Nytt PT-pass på torsdag och det ser jag fram emot :)
Vägde mig imorse och -1 kg får jag vara nöjd med på två dagar och ett hårt träningspass!
Yes! då var man igång igen :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0