Glädjerus!!!

Jag är så glad :D Jag går på rosa moln och ler. Jag har blivit faster till världens sötaste kille! Äntligen har han kommit...älskade Olle :) Du är så välkommen i våra liv.
Imorse var jag trött eftersom det var lite svårt att sova med alla tankar på lillskrutten som jag får träffa först nästa helg (han bor ju i Västerås)....men upp å gå morgonpromenad och sedan bodypump skulle jag ändå :) Sedan for jag iväg för att shoppa lite...alltid härligt med lite shopping en fredag innan jobbet ;)
Det var så fint väder idag så jag tog en promenad till jobbet istället för att ta bilen....bra för mig och för plånboken ;)
I helgen hinner jag inte till gymmet nåt (jobbar) men ska försöka pressa in en promenad till och antingen gå eller cykla till jobbet. Kanske lite hemmaträning åxå...vi får se vad jag orkar...det är ju trots allt helg :)
Må så gott och trevlig helg på er :)


Kommentarer
Paula

Vad kul, grattis! :)

2011-09-17 13:24:19
URL: http://livehealthier.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0