Jag förtjänar en rak höger!!!

Ååååh va trött jag blir på mig själv!! Dagarna går och förra veckan var ingen bra träningsvecka...bara ett PT-pass och en promenad :( Jobbade hela helgen åxå så det blev ingen träning då heller. Fan fan fan!!! Därför älskar jag söndagar på ett sätt, man får ny styrka inför nästa vecka å lite jävlaranamma! Så imorse var jag på ett core pulse-pass :) Svettades som en gris men jag hade nog lite för mycket kläder på mig :/
Jag jobbar ikväll och jag känner att det får inte bli så mycet mat då för jag åt på tok för mycket i helgen....är fortfarande mätt. Tar med mig ägg och makrill :) Imorn är jag ledig och då tänkte jag göra köttfärsbiffar i mängder! Gör nog oilka kryddningar så man inte tröttnar ;)
Plikten kallar....
Önskar alla en härlig måndag :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0