Kalas+Kalas :S

Ja då har vi firat pappa (igår) och idag ska vi till faster Greta som också fyller år...mycket nu :) Jag valde att fuska hela dagen igår så det började med bröd till frukost....påskmat till lunch med riktig Jansson (såååå gott)....mormors goda hembakade fikabröd..lite tårta....tacos på kvällen....lite chokladägg mellan varven ;) Jag kände mig som gasballong igårkväll så i morse blev det en slät kopp kaffe med kokosfett och det blir inget fikabröd hos faster! Nej nej jag måste vila idag!

Något jag saknar väldigt mycket är mammas spaghetti å köttfärssås så jag e bara tvungen att beställa d till imorn :S
Jag väljer själv att äta kolhydrater å det får jag lida för det sen men jag känner min kropp ändå rätt bra så jag vet hur jag ska göra för att komma tillbaka.

Till lunch idag gjorde jag hel lax i ugn med romsås som mamma hade beställt av mig ;) Mums, det var jättegott!

Va fint det är med pelargoner! I år SKA jag ha en Mårbacka!!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2754181/images/2012/pic_198540029.jpg" class="image">


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0