Vad händer idag?

Jo idag ska jag haka på min fina vän Helena....vi ska ut på lite trädgårdsmöbleräventyr :) Jag har bara en lite balkong så här får det inte plats nå stora fina möbler tyvärr....men det är alltid kul att planera sin uteplats i huvudet och få drömma lite :)
Senare bär det av hem igen för att göra det tråkigaste som finns....nämligen städa! :( Det blir lite lättare att städa när man har energidryck hemma så vi får åka till Willys och köpa ett flak ;)
Träning står även på schemat denna dag (som alla andra dagar). Jag har problem med bänkpress så jag å Jon ska nöta det idag. Jag får höra av min PT och Jon att jag inte gör nån min när jag tränar så det får jag ju öva på såklart så jag kan pressa ur det allra sista som finns i min "lilla muskliga kropp" ;)
Har ni handlat all påskmat? Snälla gör inte det när alla andra gör det.....vi får så himla mycket att göra på jobbet då ;)......påsken är STÖRSTA helgen på Ica Maxi...uj uj uj va mycket människor det finns! :)
Nu måste jag snabba mig på, Helena har redan åkt!
Puss & Kram så länge, ta hand om er <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0