Ber om ursäkt....

Jag slänger in ett "jag ber om ursäkt" inlägg nu mitt i semestern. Det blir mycket flängande och inte många stunder vid datorn. Jag vet att man kan blogga via mobilen men jag får inte till det nå bra. Jag kör instagram istället och det blir mycket valfri mat just nu så det känns inte heller passande att blogga om eller vad säger ni ;)

När semestern är slut och vardagen kommer blir bloggen som vanligt igen, jag lovar! Då är det slut på lata dagar och tillbaka till blod, svett och tårar på gymmet.

Nu ska jag ut i solen :)

Ha d så bra allihopa! Puss och Kram



Kommentarer
Jannica

Ha semester nu och njut!!!! :)

Svar: Tack va snäll du är, d ska jag :)
Karin Törnblom

2012-08-10 06:15:36
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0