Superfyndat Odd Molly och billig oregano

Igår följde jag med min sambo till Kalmar som resesällskap för han skulle jobba där över dagen. Tänkte att jag kunde lika gärna sola där som hemma....men det blåste och var kallt så det blev shopping istället ;) Jag fyndade bl.a en blus/klänning från Odd Molly och jag fyndade rejält!! Det stod 1499:- på prislappen och 50%, helt ok och den vill jag ha tänkte jag. När jag sedan gick in och provade den såg jag att det saknades en hälla till en av knapparna och frågade om det gick att göra nåt med priset eftersom varan inte var ok (jag hade redan planerat hur jag skulle lösa problemet med hällan när jag kom hem hehe). Jag fick istället 60% vilket jag gick med på :) Jag köpte en annan klänning också och tänkte inte så mycket på vad slutsumman blev utan betalade och gick ut från butiken. Kollade senare på kvittot och såg till min stora glädje att blusen från Odd Molly kostade 999:- och sen 60% på det, alltså 399,60:- Fy tusan vad jag kan fynda!! ;D
 
Kan även tipsa er om ett bra ställe att köpa oregano och andra kryddor på. Jag köpte två påsar oregano, 2x60g, på TGR (en butik med massa roliga saker, typ som lagerhaus) för 30:- På ICA får du betala nästan 40:- för 28g!! Eftersom jag använder väldigt mycket oregano (i köttfärssåsen, på ostchips m.m) så blir det dyrt i längden. TGR har andra kryddor också och oavsett storlek på påse kostar det 2 för 30:-
TGR finns i Stockholm och neråt i Sverige. Gå in här och se om TGR finns i din stad.
 
Jag älskar dödskallar och måste bara visa vilken fin isbitsform jag köpte igår (även denna på TGR).
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Erika - LCHF till vardag och fest

Snygga kläder! Jag har också fyndat Odd Molly på sommarrean. :-)

Svar: Jag gillar Odd Molly men det är synd att det är så j*vla dyrt! Man får passa på när det är rea ;)
Karin Törnblom

2012-08-06 17:56:34
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0