Efter ett PT-pass...

Efter ett PT-pass är jag alltid så jävla taggad!!!!
När vi började köra igen i September efter ett låååångt sommaruppehåll hade vi ett test som betyder att jag skulle göra ett visst antal repetioner av ett x antal övningar på så kort tid som möjligt. Då fick jag tiden 32,40 min vilket jag ändå var ganska nöjd med (trodde jag skulle hålla på hela timmen nämligen). Vi mätte även midja och rumpa (berättar inte måtten där hehe). Idag var det dags för nytt test (utan förvarning) :S
Min träning har varit under all kretik och jag har slarvat så mycket med maten så gissa om jag var nervös inför dagens test!! Trodde inte jag hade förbättrat mig ett dugg. Till min stora förvåning har jag ändå lyckats minska 2 cm i midjan och 3 cm på rumpan (inga superresultat men ändå en minskning!) Hör och häpna....dagens tid slutade på 16 min!!!! Jag har alltså förbättrat mig sjukt mycket trots dålig träning. Det trodde jag aldrig! Klappar mig sjäv på axeln, duktig tjej! ;)
 
 

 

Kommentarer
Marja - Baka Sockerfritt

Wow, vad roligt! Härliga resultat :)

Svar: Ja det är kul när man ser att det häder nåt :) Efter jul och nyår tar jag nya tag och hoppas på ännu bättre resultat!!
Karin Törnblom

2012-12-11 18:45:01
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0