Julstök

Är ni klara med alla julklappar å pynt? Jag sa att jag skulle pynta mitt hem som aldrig förr eftersom min jul blir en aningen annorlunda i år (får inte ledigt på jobbet å familjen är över 50 mil bort!!) Har nu bestämt att åka direkt när jag slutar kl 14....är väl framme ca 21.00 beroende på trafik å väglag....firar julafton först på jobbet å sen i bilen....kul jul!!!

Jag vet inte vad jag sysslat med men det är inte pyntat iaf å jag har ingen julkänsla alls :( Jag måste göra min saffranssill iaf (receptet klippte jag ut från ett ICA maxiblad för 100 år sedan).
Dags att slå in de julklapparna som är inköpta å i helgen får vi göra ett sista ryck på väla så de sista blir klara!

Ha en skön tisdag!
Kram på er :)


Kommentarer
Erika - LCHF till vardag och fest

Vad jobbigt att behöva sitta i bilen på julafton! Hoppas att du får det härligt när du är hos din familj.

Jag köpte sista julklappen idag (tror jag... hoppas jag... hihi). Orkar inte ut i julvimlet igen. :-)

Svar: Ja det var inte vad jag hoppats på men mina chefer tycker att jag måste jobba julafton i år och inte fira jul. Tack, jag ska ta vara på den tiden jag får iaf :)

hihi ja det är konstigt att man aldrig blir klar med julklapparna :) Men det är ju så roligt att ge paket tycker jag!
Ha en fin jul om vi inte hörs innan :)
Karin Törnblom

2012-12-19 23:55:14
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0