Fortfarande lite ont men jag går normalt ;)

Mitt knä läker kanon! Igår var jag i gymmet men tränade bara överkropp och idag samma sak fast betydligt tyngre eftersom det var med min PT! Kommer ha megaträningsvärk ikväll och heeela helgen... Lovely ;)
Får nog tyvärr hoppa över fotbollsträningen på lördag tyvärr :( men jag "vilar" på gymmet istället för hemma. 
Snart helg igen, veckorna går snabbt som f*n!
Å vad är det på tv i helgen? Jo....MELODIFESTIVALEN!!!!! Wihoooo me like!!! :D Längtar längtar längtar!
Jag älskar ju tacos men tänkte kanske ta det till en annan nivå....eller iaf göra nåt annorlunda än bara tacosallad som det alltid blir när man inte kan äta brödet. Mmm vi får se vad det blir, vad jag hittar på. Gott ska det bli iaf :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0