Hemma igen...

Då var man hemma i Helsingborg igen efter en härlig minisemester hemma i Västerås med dop och allt vad det innebär :) Jag säger "hemma" om både Helsingborg och Västerås för det är precis så det känns!
Idag ska jag packa upp resväskan(orna) och plocka lite här hemma (behövs alltid av nån anledning även fast man varit borta...) Det ska även planeras mat för veckan, kolla kylen vad som behövs fyllas på m.m
Det blev ju lite gottgott i Västerås fast att jag inte skulle *ajabaja*! Så nu blir det hårda tag igen eftersom det är dags för tester med min PT.....då måste jag göra bra ifrån mig så jag inte får hemläxa ;)
Haha, jag måste skratta lite nu! Kommer precis på att det är fettisdagen idag, ooops :) Skulle ju baka semlor hade jag tänkt....jaja får börja det hårda efter semlorna då ;) En semla måste jag få äta.....LCHF såklart!!
Härlig fettisdag på er :)


Kommentarer
Karin

Hahaha oj oj oj vad jag misslyckas med semlorna!! De bara flyter ut till en tekaka...jaja....recept+bild kommer ändå ;)

2012-02-21 10:18:10

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0