Västerås :)

Åh vad jag har det bra i Västerås hos familj och vänner :)
I fredags träffade jag min fina vän Madde. Vi åt tacosallad och snackade skit till sent in på natten.
Dopet igår gick hur bra som helst, Olle var så duktig!! Han bråkade ingenting utan bara satt snällt hos morbror och mamma och tittade på allt som hände runt omkring honom. Ååå vad jag kommer snakna honom :(
Jag ska erkänna att jag smakade en liten bit av doptårtan men sen hade jag med mig eget, vispad grädde och färska hallon :)
På kvällen sen fick jag mig en blodig biff!
Dagen var perfekt fram till klockan slog ca 21.20.....HALLÅ SKANDAL!!!! Hur kunde Ranelid gå vidare till final????? Jag satt bara och väntade på att de skulle säga att det var ett skämt. Vad röstar svenska folket med egentligen?!?
Aja nu är det så, han vinner inte hela skiten det kan jag lova....och gör han det så vet jag inte vad jag gör!!
Idag började jag dagen med ett kokt ägg och 2-minutersbrödet.
Sista dagen ser ut som så att vi ska ut å shoppa lite tror jag i olika roliga affärer, me like!! :)
Imorgon bär det av igen....tillbaka till Helsingborg....ca 53,5 mils bilkörning. Jag gillar att åka bil :)
Puss och Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0