Som en blixt från en klar himmel!

Ja precis så var det! Som en blixt från en klar himmel kom febern och hälsade på hos mig. Det roliga i kråksången var att den försvann nästa lika snabbt igen.....så idag har jag jobbat och tränade t.o.m i morse.....först promenad och sen in till gymmet :)
Ny vecka imorn och jag startar med en promenad och sen några timmars extrajobb. Tänkte försöka hinna med att göra den där muslin jag skulle gjort för längesen!
Kvällen avslutas med ett PT-pass.....hua, jag som fortfarande har träningsvärk sen i torsdags och fredags :S
Jag ska försöka minimera kolhydratsintaget den här veckan och kanske lite till för jag ska snart ha nya tester med min PT och jag vill verkligen få bra resultat. Jag hoppas att jag har minskat ännu mer i fett%. Starkare borde jag ha blivit för jag tycker att jag har tränat bra och känner mig starkare.
Det var måndagens träning och lite tankar om framtiden :)
Kram kram och sov så gott :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0