Välkommen 2012!!

Då var det nytt år :) Egentligen vill jag inte ha några nyårslöften för de bryts ju bara ändå men jag vill så gärna åka utomlands så det får bli mitt nyårslöfte :) Plus att jag har bestämt mig för att göra saker i år....alltså gå ut och äta mer....dra iväg till en annan stad och bo på hotell (behöver inte kosta så mycket)...GÖRA SAKER HELT ENKELT!!! Jag tror att man mår bättre av att unna sig lite lyx då och då.
Har ni några nyårslöften?
Nyårsmenyn bestod av tre rätter:
  • Räkcocktail med hemmagjord rhode island sås
  • Helstekt oxfilé med rättikagratäng och hemmagjord bearnaisesås (köpt rödvinsås)
  • Kokospannacotta med lime och färska hallon (från 56kilo.se)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0