Äntligen semester!

I fredags kl 16 gick jag på semester......hääärligt!! Det har varit fullt upp hela helgen för i onsdags fick vi besök av familjen som bor i Västerås. Vi gick ut för att visa Helsingborg för dem som inte hade varit här tidigare och senare  gick vi hem och grillade en enormt god och mör oxfilé.....har nog aldrig ätit godare!! Vi lyckades kanon :) Självklart måste man åka en sväng till Ullared åxå så hela torsdagen gick åt till shopping ;) Vi sa hejdå till bror med fru och barn och till vår glädje stannade mamma och pappa kvar ända till söndag :D Så mysigt vi har haft med Helsingborgsfestival, loppis, matmarknad, malmö, go kart, Ullared, god mat, Höganäs och massa mys.
 
Jag behöver verkligen semester nu och jag hoppas på bra väder men prognosen säger nåt annat tyvärr :( 
Idag såg det riktigt dåligt ut men det sken upp tillslut och jag släppte det jag höll på med inne och gick ut på balkongen :) Finns massor man kan göra på en balkong....noppa bort vissna blommor, vattna blommor, sopa trägolvet från gamla fimpar från grannarna över, möblera om (fick mycket mer golvyta nu!), och blogga ;)
 
De senaste veckorna har jag varit dålig på att undvika kolhydrater! Har egentligen ätit precis vad jag ville och kände för. Jag har heller inte tränat de där 4 gångerna i veckan som jag och min PT kom överens om.....uj uj hur ska jag förklara detta för honom nu när vi ska köra igång igen??? :S Och nästa vecka får vi besök igen...hur ska detta sluta? Jag har så lätt att falla dit när det är sommar och när vi är med kolhydratsätande personer. 
 
Jaja det är bara vätska och nu är jag igång igen :) Ikväll äter vi kyckling i ugn med sås på en creme fraiche som jag vill testa "vårlök, vitlök och svartpeppar"....det låter väl gott?
 
Hoppas ni har det bra. Nu ska jag bli bättre på att uppdatera! ;)
Må så gott!
Puss och kram :)


Kommentarer
Marja - Baka Sockerfritt

Underbart med semester! Njut nu :)

Svar: Jag njuter för fullt ;)
Karin Törnblom

2012-07-30 22:28:34
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0