Vi är med bil :D

Wihoo vi ska äntligen köpa ny bil och byta ut älskade puman så på fredag efter jobbet drar jag och puman till Västerås för att hämta nya Black beauty ;) En sista åktur, det känns i hjärtat. Jag är knäpp som har känslor för en bil men det är vår första och det är faktiskt speciellt!
 
Chokladsnittarna jag bakade förra veckan var så otroligt goda så jag tänkte baka en ny omgång och ta med till Västerås. Det finns några där som inte riktigt förstår att LCHF är bra och gott så speciellt dem ska få smaka tänkte jag ;)
 
Vad händer med sommaren? Idag när jag gick från SATS frös jag ihjäl.....höst redan!!?? Nej nu vill jag ha sol. Hörde av en kund, som hade bekanta som rest utomlands, att priserna är inte att leka med. Nu myser resebolagen riktigt ordentligt. Vi är ju så beroende av solen på semestern så visst drar vi om sommaren regnar bort här hemma.....även om det kostar skjortan!
 
Hoppas att solen lyser på någon av er iaf! :)
Puss & Kram

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0