Mulet Skåne :(

Åh va tråkigt väder vi har haft i Skåne nu den här veckan! Jag vill ha solen tillbaka så man blir lite glad igen. Vet inte om det är vädret eller att jag börjat med periodisk fasta igen som gör att jag är såååå trött på morgonen! Innan hoppade jag upp och gjorde kaffe och satte mig på balkongen med glädje :) Nu känns det som att jag kan sova hela dagen lång. Det var tur att min sambo ringde och väckte mig på väg till Linköping för jag missade att ställa klockan och sov som en gris!
Jag har varit dålig på att blogga nu igen också.....men ikväll ska jag sitta vid datorn och läsa och skriva för jag har recept och bilder bara inte orkat få ner d! Vi har kollat på en massa film och tv som har tagit min tid....förlåt ;(
Dags att dricka mitt kaffe och göra mig klar för jobbet. Jag cyklar varje dag och känner mig lite duktig för d faktiskt ;)
Puss å Kram, trevlig helg!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0