Helgen i Malmö :)

Vilken underbar helg jag hade i Malmö!!
Jag å min sambo drog iväg på lördagsmorgonen för att besöka Hem och Villamässan + Skånsk trädgård. Tyvärr var det mest markiser, olika värmetyper, bubbelpoler m.m....inget jag kan trycka in i min lägenhet. Trodde att det skulle vara mer försäljning av inredning till hem och trädgård men icke.
Till min stora glädje ser jag att Klara Desser ska laga mat och prata lite om LCHF kl 12....wihooo :D Roligt att få se henne i verkligheten och inte bara läsa hennes receptböcker.
Hon lagade lax med en supergod sås som jag tänkte laga nu i veckan. Till det serverades ett mandelbröd som var mycket gott!
På kvällen åt vi buffé på en helt fantastisk restaurang som heter Sankt Markus Vinkällare. Servicen var outstanding och maten gudomlig!! Älskar buffé för man får äta precis vad man vill och slipper peta bort om man inte kan eller vill äta. Det fanns ALLT. Här kommer jag garanterat äta igen och jag rekommenderar det varmt!
Efter maten var det mello för hela slanten :)
Inte nog med att kvällen var underbar.....dagen efter var det bokat för spa med ir-bastu, jacuzzi, halvkroppsmassage och relax. Fy 17 va skönt det var!! Varför gör man inte sånt här oftare??
Jag är så tacksam för den här helgen med god mat, shopping, dans, avkoppling, massa mys och skratt.....å allt var planerat i förväg. Tack älskling <3 <3 <3
Efter en sån här bra helg kan man inte sluta den på ett bättre sätt än att träna ;) Vi gästade SATS Västra Hamnen (Malmö) och det var mycket större än SATS i Helsingborg men både jag och min sambo var överens om att vi gillar SATS Helsingborg mer ;)
Nu ska jag fortsätta att fylla år :D
Puss och Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0