Kött kött kött....yummie!! :)

Jag älskar detta!! Kött, bea och grönsaker kan jag äta hur ofta som helst :)
Idag lade jag till bladspenat och fänkål i min grönsakspytt...mycket gott och näringsrikt!
Tidigt imorse gick jag och tränade med Sara....det kändes som att någon hade slagit mig med en stekpanna för det var riktigt svårt att gå upp idag! Är lite krasslig IGEN men det kändes ändå bra, jag kände mig liiite stark iaf ;)
Wihoo ikväll ska jag tillbaka till fotbollen!! :) Nu skiter jag i mitt knä. Jag kan inte bara vara hemma. Tränar ju på SATS men jag vill spela fotboll också. Trodde det var styrka ikväll men den är slut och vi kör bara grus nu....hur kul som helst!! Förut var grus pest och pina men jag har längtat så mycket efter att få spela igen så det är bara roligt!! :D
Inför fotbollen ikväll ska jag äta laxen som Klara Desser lagade på mässan i Malmö. Det var så gott :) Recept kommer senare...(även fast jag inte har det riktiga receptet och måtten, jag höftar lite).


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0