Morgonträning är skönt

Det är riktigt skönt att träna på morgonen för då har inte alla biffar vaknat än ;) Då vågar jag mig fram till spegeln och de fria vikterna! Det är skitkul att träna med fria vikter :) Det är långt kvar till biff men jag ser iaf mina muskler mer å mer när jag tränar nu och det är väldigt motiverande och roligt!!
Har nu tränat varje dag från i söndags plus fotboll i måndags också....känns bra och jag ska försöka träna allt vad jag kan även fast det lockar med solen :) Kan ju springa ute också....tänkte inte på d ;)
Nu är det snart dags att åka till jobbet....drygt när det är så fint väder ute men men......imorn blir det förhoppningsvis en tripp till göteborg för lite shopping med älsklingen :) Myspys och sol har jag beställt!! ;)
Ha en fantastisk fredag allihopa!!
Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0