När lagade jag mat senast egentligen??

Den senaste tiden har jag bara ätit kesella med lightsaft och bär, ost och skinka, ägg och shakes känns det som! Senast jag lagade mat var nog korvstroganoff förra veckan nångång...
Man hinner inte äta så mycket när jag bara har 15 min rast :S
Den här veckan har jag "kompis-vecka" på SATS så Helena hakar på :) Man får utnyttja veckan så mycket som det går så vi kör varje dag tycker jag ;) Det passar mig bra för jag kan inte vara med på någon match den här veckan med fotbollen för att mitt knä inte vill som jag vill så då måste jag ju träna på annat sätt....SATS :D
Solen skiner och snart får jag väl ta mig i kragen och börja gå eller cykla till jobbet! Herregud det tar ju bara ca 10 min att cykla och 20 min att gå....nu får jag ge mig!! ;) Kasta bort bekvämlighetsskorna nu...
Har precis ätit smält ost med oregano och lite lättsockrad ketchup ringlad över....gooott ;) Till matlåda blir det....ja, ost och skinka och kesella med funlight och bär :)
Ha d gott!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0