PT-pass, inte hungrig och fina blommor ;)

Snart ska jag iväg på PT-pass och jag är alltid så dålig att äta innan passet när det är så här "tidigt". Gillar mer att träna på kvällen för då har man haft en hel dag att ladda med mat.
Jag gillar inte att äta "bara för att" när jag inte är hungrig....det smakar inte bra och jag slänger oftats hälften. Idag har det därför endast blivit ett kokt ägg, två koppar kaffe med kokosfett (för att sparka igång fettförbränningen) och nu får jag nog ta en shake så jag inte trillar ihop på träningen :)
Igår sken solen i Helsingborg så då passade jag på att röja på balkongen och göra lite fint på bordet med nyplanterade blommor...älskade vår du är så välkommen!!! :)
Idag är det inte lika fint väder så då passar det bra att träna och sedan fara iväg och jobba eftermiddag/kvällen :)
Ha en underbar dag!
Puss å Kram :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0