Solen bränner

Oj vilket härligt väder vi har nu!! Att jag är ledig gör inte saken värre ;)
Jobbade kvällen igår och den ena kunden var rödare än den andra! Det är som när den första halkan kommer.....glömmer folk verkligen bort från år till år?? Smörj in er!! Jag är väldigt ljus och smörjer in mig med hög solfaktor men solen är så himla stark att jag lyckas ändå bränna mig varje år! Sola förnuftigt vad är d?? :S I år tänker jag försöka att tänka annorluna för jag vet ju att jag inte blir brun ändå (alltid blekast av alla och).
Jaja nog om d......Idag tog jag upp grillen från källaren och gjorde rent den. Tror det blir grillat till lunch idag ;) Jag bor ju i lägenhet å att brassa på en kolgrill är inte att tänka på, nej nej här det tråkig elgrill som gäller (får ju lov att tänka på grannarna) Bättre än ingen grill alls! ;)
Varje år säger jag att nu ska jag ta tillvara på den här sommaren och grilla typ varje dag och hitta på massa saker.....mmm vi får se om jag lyckas hålla d löftet i år då ;) Jag börjar iaf idag!
Nu ska jag kolla kylen....vad går att grilla? ;)
Soliga kramar :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0