God morgon på er :)

Idag har jag ingen slappartid på schemat inte. Det ska bli en väldigt rolig dag och kväll med förberedelser inför kvällens klädutförsäljning som jag och en vän ska ha hemma hos henne. Vi har massa kläder som ska hängas upp (både högt och lågt!) och prismärkas, snacks och vin ska inhandlas m.m När Carina är hos frissan passar jag på att träna så har jag varit duktig tjej idag med (varje dag hittills den här veckan!!). Eftersom jag behöver ha bilen idag blir det skjutsning och hämtning till min sambos jobb......som sagt ingen slappartid idag! Kommer somna ovaggad ikväll ;)
 
Den här veckan har börjat och kommer att sluta på topp....händer en hel del :) 
 
Hoppas ni får en härlig onsdag ni med!
Kram Kram
 

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0