Valnötsbullar

Nu har valnötsbullarna fått en ny chans. De är faktiskt helt ok i smak och konsistens. När jag äter vanligt bröd är jag inte mycket för pålägg men till lchfbröd krävs en hel del pålägg för att jag ska gilla de. Idag tog jag bara massa bregott och ost och det gick ner ;) De är väldigt mättande och jag ska kolla hur länge jag står mig på en liten valnötsbulle. Jag har just nu bara ätit en halv men ska försöka få ner den andra halvan också.
 
Valnötsbullarna är alltså en färdig brödmix av märket Bagerina.
 
 


Kommentarer
Erika - LCHF till vardag och fest

Vad goda de ser ut!

Svar: De var väldigt mättande....jag höll mig mätt i 3 timmar på en bulle :)
Karin Törnblom

2012-11-23 22:20:34
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0