Freeedag

Äntligen fredag...eller? Jag har ju varit "ledig" hela veckan men jag hade kunnat haft roligare. Jag är fortfarande inte pigg så det blir inga klackar i taket för min del. Inget roligt väder ute heller så man får ingen lust till nånting. Då är det helt ok att vara lite sjuk..... mysa hemma framför tv:n utan att känna sig tråkig :)
 
Eftersom jag har lock i BÅDA öronen så hör jag ju inte hur högt jag pratar. Jon sa åt mig flera ggr igår att inte skrika (det är väldigt lyhört hos oss)....stackars grannar. Men nu är det fredag å helg så nu kan jag prata lite högre med gott samvete utan att grannarna kan klaga ;)
 
Vad äter ni ikväll? 
Jag har en stek i ugnen. Vadå? söndagsstek på en fredag är väl inget konstigt...det äter väl alla ;) 
Eftersom jag har varit sjuk hela veckan har det inte blivit nån ordning på matlagandet och allt vi skulle ätit i veckan får vi ta i helgen så inget får slängas. Jag säger inte att Jon inte kan laga mat för han är världsbäst! men jag har inte velat äta så då har han gjort nåt lätt till honom bara.
 
Nu ska jag titta till steken.
Ha en härlig början på helgen allihopa!
Kraaam :)
 

 
 
 

Kommentarer
Catharina

Här blir det oxfilè, bearnaisesås och grönsaker!
Stek kan man äta vilken dag som helst ;)
Ha en toppenkväll!

Kram C

Svar: Det låter som en kanonmiddag Catharina :) LCHF när den är som bäst!Kram
Karin Törnblom

2012-10-05 17:55:33
URL: http://lycka33.blogspot.com
Lana

Krya på dig!
Kram
//Lana

Svar: Tack Lana! Kram
Karin Törnblom

2012-10-05 18:30:19
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0