Host host...doktorn idag!

Äntligen ska jag kanske bli frisk för idag ska jag till doktorn å ta halsprov å förhoppningsvis hittar d nåt å jag får lite medicin!

Jag har ingen blogglust å ingen inspiration till att laga nya maträtter. Jag äter inte mycket heller så d finns inget att blogga om heller egentligen.

Jag vill till solen!!! Just nu känns d så deppigt... Jag brukar gilla den första hösten med alla färger på löven men nu är det ju bara regn å rusk tycker jag. Hoppas på fint väder i helgen så man kan ta lite fina bilder :)
Annars vill jag väldigt gärna åka bort till en härlig strand där man bara behöver tänka på att smörja in sig med solfaktor!

Detta är min frukost och lunch! Kaffe med kokosfett å grädde. Ingen hunger alls...


Kommentarer
Angelica - Vardagsliv med LCHF

Men det är nåt jag måste skaffa mig!! :-)

Mycket fin blogg du har förresten! :-)

Svar: Tack så mycket Angelica! :) Ja kokosfett är kanon! Det har många användningsområden. Jag har det i kaffet, i olika smoothies, steker i det, smörjer in händer kropp och knopp (perfekt den här årstiden) m.mKram :)
Karin Törnblom

2012-10-30 15:34:03
URL: http://ankianka.blogg.se
Angelica - Vardagsliv med LCHF

Hoppsan, den kommentaren var inte avsedd för detta inlägg, utan för det om galgarna... Så det kan bli! :-)

Svar: haha va roligt :) jag tänkte nästan att va konstigt att Angelica aldrig provat kokosfett eftersom bloggen ser ju inte helt ny ut ;)
Karin Törnblom

2012-10-31 19:07:10
URL: http://ankianka.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0