Sammetsgalgar från Biltema

Jag och många andra tjejer/kvinnor har för liten garderob hemma (absolut inte för mycket kläder!!) så man får komma på olika knep för att få mer plats (mer kläder kommer att shoppas och slänga något är alldeles för smärtsamt). Trägalgar är fint men tar på tok för mycket plats har jag märkt! Till min stora glädje hittade jag dessa fina och mycket praktiska sammetsgalgar på Biltema. De finns i olika färger och jag valde rosa och svarta (favoritfärger). De är kanon eftersom de är tunna och har en sammetsyta som gör att kläderna inte åker av galgen vilket jag har haft problem med innan.
Pris: 19.90:- för 5 st, normalpris tycker jag.
 
 
 
Titta så mycket plats jag fick!!! :)
 
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0