Mera shopping i Jönköping :)

Jag var i Jönköping i helgen för mannen skulle jobba och då fick jag tillbringa dagen på A6 shoppingcenter....stackars mig ;P
Jag har sedan vi var i Tyskland längtat efter Hugo Boss nya parfym Nuit och äntligen finns den i Sverige!! Den luktar sååå gott, ny favorit! :) Den är ganska dyr tyvärr, 529:- för 30 ml. Hade jag bara väntat några dagar kunde Jon köpt den på arlanda igår. Där kostade 50 ml 569:-, skit också!! Jaja....han kommer nog flyga fler ggr i jobbet och då är nog min slut ;)
Har ni vägarna förbi Kicks så gå in och lukta! :)
 
Snygg flaska också som inspirerats av "den lilla svarta".
 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0