Mors lilla Olle i skogen gick...

När vi var i Västerås sist så plockade jag lite blåbär och nu har jag äntligen fått tummen ur och ska torka endel av dem :) Hoppas resultatet blir bra....då ska jag göra mig en ny omgång musli. Just nu ska d ligga på plåt i några dagar och förtorka....har jag tålamod att vänta några dagar?? :S
 


Självklart Ida kan jag lägga ut en bild på fetaosten :)....som jag för övrigt har "lagt in" i olja och örter. Ica basics fetaost i olja och örter är såå god så det är värt ett försök ;)
 





Kommentarer
Anonym

Tack Karin! :) var är den köpt?
Du förresten, jag har sett att de säljer Low carb pasta på maxi Råå.. :) massa olika sorter ser det ut som. Bara tips. :)

Svar: Så lite så :) Den är köpt på Coop Extra på Väla...men säg inget till Maxi att jag var otrogen ;)Tack för tipset Ida :) men jag tror att det är samma bluffpasta som säljs på internet....inte LCHF.
Karin Törnblom

2012-09-04 15:32:59

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0