Då var man här igen :)

Tidigt igår kl 06.00 tog jag bilen för att åka till Västerås en sväng igen :) Den största anledningen att jag åkte var för att jag ska sjunga i Stockholm på lördag (berättar mer om d sen)...men jag var ledig några extra dagar så jag kunde åka redan idag :)

Jag brukar alltid fuska med maten när jag är här (sååå svårt att stå emot alla kolhydrater hemma hos mamma å pappa!!) men den här gången har jag förberett mig ganska bra! Tog med mig shiratakinudlar som jag hade till köttfärssåsen som vi åt till lunch å till kvällsmat gjorde jag blomkålsris istället för vanligt ris (duktig!) Jag var så mätt att jag kunde stå emot allt gottigt fikabröd som mormor bakat när vi hälsade på henne igår!! :)

Idag ska jag å min älskade barndomsvän Madde ha en heldag tillsammans!! :) Som jag har längtat!!

Hoppas ni får en bra torsdag :)
Puss & Kram

 

 


 


Kommentarer
Marja - Baka Sockerfritt

Låter som om du har några spännande och extra roliga dagar framför dig! Gott med blomkålsris och shiratakinudlar! Tur att det finns så bra "substitut" för kolhydratskällorna

Svar: Ja schemat är fullspäckat! :) Blomkålsris är ju så gott!! Lite drygt att göra bara så när man gör det är det lika bra att göra ett ordentligt lass :)
Karin Törnblom

2013-02-14 20:53:47
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0