Supergod mat och Sjung Gospel.

När jag och mamma åker till Tuna Park och shoppar äter vi alltid biffen som de serverar på Basilica (matställe inne i shoppingcentret). Det är hur gott som helst och jag har aldrig haft problem att byta ut potatisen mot varma grönsaker. 
 
Lite gott från salladsbaren innan vi fick maten (fanns mycket mer än så men jag gillar pizzasallad!!)
 
 
Hur ofta ser det ut såhär när man får in maten på ett shoppingcenter vid lunchtid?? 
 
 
På lördagen kl 06.33 gick tåget mot Stockholm och Sjung Gospel! En fullspäckad dag med sång och massa skratt. 1500 körsångare har övat in låtarna på hemmaplan i sina körer och i lördags var det dags att sätta ihop allt och ha konsert i konserthuset i Stocholm. Väl hemma igen kl 00.30 tog jag farväl, för den här gången, av mina körkompisar från Västerås och somnade sedan utmattad med ett leende på läpparna efter en helt fantastisk dag!! :) Jag har varit med många gånger men varje gång är en ny upplevelse och jag slutar aldrig att älska det!!!
 
 
Jay T Hairston - låtskrivare, solist, körledare och producent från Cleveland i USA.

 
Eftersom vi var 1500 st körsångare delade vi upp oss. Första halvan fick stå på scenen på 18.00-konserten och andra halvan på 20.00-konserten.
 
 
De som inte stod på scenen tog plats och sjöng från första och andra läktaren. Mäktigt för publiken att höra sång från alla håll och kanter...även bakifrån.
 
 
Jag stod på scen kl 20.00 (längst fram!) och på bilden är det gruppen Panetoz som framförde tre låtar bl.a hitlåten "Dansa Pausa" Det svängde kan jag lova!! :)
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0