Dålig frukost inför PT-passet...

Idag var första PT-passet efter lilla ledigheten efter helgerna + lite mer ledigt ;) Så typiskt att jag inte kunde äta imorse!!! Uppladdningen kunde ha varit bättre och jag trodde inte att jag skulle orka lyfta nånting. Det gick väl ok ändå. Jag fick en tid mellan min sämsta och min bästa tid och jag har inte tränat nånting sedan sista PT-passet innan ledigheten så jag antar att jag får vara nöjd. 
Jag har sjukt höga förväntningar på mig själv och världens största prestationsångest, alltid rädd för att misslyckas och presterar jag inte som jag vill är jag ju såklart världens sämsta!! 
Jag får iaf mycket pepp från min PT varje gång så det blir väl bättre med tiden....eller så blir jag helt enkelt aldrig nöjd!
 
 En vanlig dag jovisst men inte inför ett test med PT....och inte 45 min innan!! Inte för mig iaf. Jag hade ingen matlust alls och åt inte ens upp allt. Nej bättre lycka nästa gång!
 
Jaja, nog om det...helgen har varit bra med en blandning av kärlek, god mat, jobb, film och underbart väder :)
Hur har ni haft det?
 
Dags att göra mig klar för jobbet...
Den här dagen har ändå börjat bra med träning (helt slut!) och fortfarande kanonväder i Helsingborg!! Man blir på så gott humör av lite sol och klarblå himmel :)
 
Ha en jättebra start på veckan!
 
Puss & Kram
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0