Mannens hemkomst och möte med min PT

Idag kommer mannen hem igen :) Det har varit både skönt och jobbigt att han varit borta. Missförstå mig inte men ibland behöver vi alla liten egentid och det är bra att få längta också. Jag gillar att gå i min ensamhet och pyssla med lite av varje. Tre dagar räcker och jag är jätteglad att han kommer ikväll!! :) Jag ska hämta honom och hans kollega på Ängelholms flygplats men innan dess ska jag hinna med mycket.
Jag ska t.ex träffa min PT idag och gå igenom upplägget för vinter-vårens träning. Det är alltid lika peppande med ett möte innan man kör igång igen efter lite ledigt. Jag har skrivit ner vad mina mål är med träningen och exempel på några pass jag vill köra förutom träningen med honom och fotbollen. Det här året kommer jag kunna vara med på två grusträningar (fotboll) av tre i veckan och var fjärde vecka kan jag vara med på alla tre!! Inte illa :)
Sista träningen med min PT innan julledigheten bestämde vi att jag skulle träna minst tre ggr i veckan (1 dag med PT och två dagar med egen träning). Nu när jag kan vara med på fotbollen kanske det blir för mycket? Men egentligen räknar jag inte dagarna med fotboll för det är bara roligt och träningen får jag på köpet ;) Vi får helt enkelt se hur det ser ut efter dagens möte! Jag återkommer :)
 
Klockan börjar närma sig 12.00 och jag får äta (funderar på att köra periodisk fasta). Jag är inte hungrig så jag får se när jag äter lunch. Vad tror ni att det blir idag? Shiratakinudlar med köttfärssås!!! :D Haha jag gjorde en rejäl sats och det tar aldrig slut. Jag älskar det så mig gör det inget ;)
 
Ha en fortsatt trevlig dag :)
 

 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0