Gamla goa bloggen

Det är i år 6 år sen jag fick den briljanta idén att starta en blogg. En blogg som mestadels skulle handla om att äta lchf-kost. Under den tiden bodde jag i Helsingborg, jobbade på ICA Maxi och mitt intresse för kost och matlagning var väldigt stort! Idag är jag tillbaka i Västerås, jobbar på ICA lagret och har fortfarande kvar mitt intresse :) Så i det stora hela har jag flyttat tillbaka 60 mil, är kvar inom ICA och äter fortfarande mat ;)
En nyhet är att jag har fått en alldeles underbar dotter <3. Större delen av min tid ägnar jag såklart åt henne men äta bör man annars dör man. Hon är nu 4 månader och jag är trött på mina gravidkilon. Jag vet att jag mår bra av lchf-kost, därför var det ingen tvekan om hur jag skulle gå tillväga. Det får ta den tid det tar men detta är det bästa sättet för mig att både gå ner i vikt och samtidigt få en hållbar livsstil.
Jag kan erkänna att jag hoppade på tåget och tänkte prova en kul grej med FitnessFighten (world of shape) men redan efter en dag var jag less på att väga och räkna allt jag stoppade i mig, hua!! Bortkastade pengar men men.
Jag är mammaledig men har inte all tid i världen för det ;) Min förhoppning är fler än ett inlägg i veckan iaf ;D
Nu vaknade dotra mi.... ha det gott!
Puss och kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0