100 dagarsutmaningen - mååål!

Jag kan känna att 100 dagar var lite för långt för att hålla motivationen på topp. Jag har även blivit sjuk några gånger och hamnat i svackor.
I början var jag taggad till 1000 men sakta men säkert dippade jag ner totalt och fuskade med maten rejält och tränade inte alls på tre veckor vilket gjorde att det kändes som att börja från noll när det var dags att gå till gymmet. Men eftersom det mesta jag gick upp var vätska vad det ingen match att gå ner allt igen....två träningar med PT och bra mat så var jag mitt gamla jag igen :)
Nu känner jag mig starkare än någonsin i kroppen....börjar se att jag verkligen har muskler! meeeen jag har en bit kvar till magrutor om man säger så ;)
Jag hade väl egentligen inga direkta mål förutom att gå ner i vikt och få en starkare kropp (gärna lite synliga muskler). Det är synd att jag inte tog några bilder innan jag satte igång för det hade varit kul att se skillnaden men jag har blivit smalare, blivit starkare....vikten är väl nästan samma men antar att jag har gått upp i muskelmassa.
Jag fortsätter ju såklart att träna och det ryktas om en 20-30 dagarsutmaning snart och då är jag med igen!! :) Det känns mer rimmligt att man (iaf jag) klarar av att träna stenhårt under en kortare period.
Nu har jag provat på en 100-dagarsutmaning, den är slut och jag är väl nöjd med vissa delar av utmaningen men absolut inte med allt!
Jag gillar utmaningar! Man får pressa sig själv lite och efter ser man resultat, det är roligt!!! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0