Taggad :)

Måste bara få skriva av mig om mitt härliga träningspass med min PT. Innan idag var jag inte alls laddad för träning...mådde lite illa och var trött som fan....men när jag hade skuttat runt hemma till svinbra musik så kände jag mig mycket piggare :) När jag ställde mig på löpbandet på SATS var jag taggad till 1000!! Å jävlar va bra det gick på träningen sen....kände mig stark och uthållig. Vi körde crosstraining med aktiv vila*. Nu ligger jag i sängen och är sådär härligt trött i hela kroppen :)
Imorgon blir det en morgonpromenad med Sara utan dess like! Jag e taggad :D
*Aktiv vila = t.ex. gå upp och ner på stepbräda i takt till musiken (vilket vi gjorde idag) mellan de olika övningarna. En annan variant är att köra plankan mellan övningarna. Finns massor med fler såklart men det här var två exempel.
Gonatt på er :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0