Tidningen Hälsa & Fitness

I söndags tog jag tåget till Jönköping för att träffa mamma och pappa (jag kommer från Västerås men har flyttat till Helsingborg och mamma och pappa bor i Västerås) som åkte dit över dagen för att träffa mig och min sambo (han jobbade på Elmia i helgen).....haha fattade alla? ;) Hur som helst så är det skönt att ha något att läsa när man åker tåg så jag letade efter någon träningstidning. Oftast tycker jag bara det står samma skit...."gå ner 4 kg på 4 veckor" å bla bla....men nu hittade jag en tidning som verkligen var perfekt för mig just nu! Hälsa & Fitness. Framsidan tilltalade mig på alla sätt och vis....mycket av den träningen jag och min PT brukar köra fanns med och höstens hetaste träningsoutfits föll mig i smaken :)
Tidningen tog även upp lite skönhetstips och eftersom jag har valt att ta bort tvålen i ansiktet och bara tvätta mig med olja (ricinolja) så var det kul att läsa att kändisfavoriten tydligen är olivolja :) Bort med tvålar som innehåller massa konstiga ämnen....kör naturligt!! :)
Efter att jag nu har läst den kan jag rekomendera er som tränar att köpa denna för det fanns lite allt möjligt. Alla övningar i träningshandboken kan du göra hemma med lite enkla redskap som hopprep, pilatesboll och gummiband. Ett annt redskap som jag själv funderar på att köpa och som jag och min PT brukar använda är TRX-band. Du kan ta med dig det överallt men passar perfekt hemma. I tidningen står det lite om TRX-träning och några övningar du kan göra. Rekomenderar!


Kommentarer
Martina

Jag kletar ut ricinoljan i hela ansiktet och sedan fuktar jag en liten handduk med varmt vatten och torkar bort den :)

2011-09-14 13:28:24
URL: http://healthyprawn.blogspot.com/
Karin

Okej tack! :) Såg inte klok ut haha

2011-09-14 13:35:35
emma-isabella

Fin blogg du har!

Här kommer jag kika in igen!



KRAM

2011-09-16 12:33:43
URL: http://motettslankareliv.webblogg.se/
Tove

Det är faktiskt ganska fascinerande hur många olika tränings- och hälsotidningar det finns där ute! Inte konstigt att det blir så enformigt, som de där "gå ner.. kg på ... veckor" ;) Aja, bra att någon kan få tummen upp i alla fall!

2011-09-16 18:04:35
URL: http://www.trollflicka.blogspot.com
Smsa Låna

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2012-01-12 23:10:03
URL: http://smsalåna.nu
Karin

Smsa Låna: Tack, va kul att du gillar den :) Själva designen har jag hämtat från designbloggar.se men jag har mixtrat lite själv åxå. Sedan har jag lagt in egna bilder i headern.

2012-01-12 23:53:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0