Saknar mitt kokosfett :(

Ååh mitt kokosfett tog slut för ett tag sen och jag väntar och väntar på att min beställning från lchfbutiken ska komma snart! Har nästan blivit beroende av kokosfett känns det som. Eller så är det kaffet jag är beroende av som jag har kokosfettet i på morgonen ;)
Igår var det hur fint väder som helst och jag hade hoppats på samma väder idag så jag kan sitta ute på balkongen och läsa mina nya tidningar och min fantastiska bok LCHF & TRÄNING men det ser inge vidare ut :( Får bli sängläge ett tag till tror jag...
Hoppas ni har och får en fortsatt härlig morgon :)
Premiärerbjudande på tidningen mat & hälsa!! 4 nr för bara 98:- (erbjudandekoden följer med tidning nr 1 som finns i butik just nu)


Kommentarer
Monicas Mat

har du en Ica kvantum där du bor kan du köpa Kung Markattas kokosfett, bra pris, smak och kvalitet:)

2012-04-25 19:17:42
URL: http://monicasockerfritt.blogspot.com/
Karin

Jag jobbar på Ica maxi ;) vi har kung markatta men det är ju kokossmak å jag vill ha utan :( Tack för hjälpen och tipset! :) Ha en fin dag....imorgon för nu är det kväller :)

2012-04-25 23:43:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0