Asså det är ju så gott!! :)

Det här är nog min nya favvofrulle :) Kanske inte när jag börjar tidigt men som idag när jag börjar 15 så är det perfekt som typ brunch ;) Samma grundrecept som tidigare men jag trixar lite ;)
1 pannkaka
1 ägg
0,75 dl vispgrädde
1 msk bakepro (idag hade jag 1,5 msk)
1/2 msk fiberhusk (idag hade jag 1/4 msk)
Kokosfett
Lite salt
Lite stevia :)
Vispa allt och låt stå nån minut. Grädda i smör. Idag vispade jag grädde och blandade det med lågkalori jordgubbssylt....MUMS!!!


Kommentarer
Paula

MMMMM, pannkakor! Och det bästa är ju att dom i princip är nyttiga eftersom man tar bort mjölet. Hoho LCHF-livet är ju UNDERBART!:D

2012-02-01 14:03:29
URL: http://livehealthier.blogg.se/
Erika - LCHF till vardag och fest

Pannkakor är så gott. Jag får ta och testa det receptet.

2012-02-01 22:35:02
URL: http://vardagfest.blogspot.com
Karin

Visst är de nyttiga :) och de är så goda!! Ni måste prova :D

2012-02-02 15:15:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0