Första passet avklarat...

Idag har jag kört ett PT pass som var underbart jobbigt som vanligt :) Så nu är första träningspasset avklarat för den här månadens utmaning! Ikväll går jag tillbaka till SATS men kör då endast kondition (utan PT) för att inte trötta ut mina muskler! I lurarna har jag min peppande playlist såklart!! Ser fra emot att svettas som en gris för andra gången idag ;)
Det blir mycket duschande och jag vill inte torka ut min kropp så därför smörjer jag in mig med mandelolja efter :) Jag tvättar mig alltid med mandelolja i ansiktet och min hud mår toppen av det! (Japp, sminket går bort!)
Detta åt jag innan PT-passet! Kött, grönsaker och bea är väl klassisk LCHF....gott i alla lägen :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0