Husman-vecka

Den här veckan har blivit lite av en husman-vecka och ska så förbli. I måndags gjorde jag hederliga kotletter (fast jag bankade ut dem) med champinjonsås (på grädde och philadelphia), gott gott.
Igår hade jag PT-pass och åt inte så jättebra till lunch men på jobbet senare åt jag min matlåda, kotletter och champinjonsås :)
Idag har jag rotat fram ett paket torskfilé från frysen så torsk i äggsås står på matsedeln! Till d kommer jag ha gröna ärtor som jag bara älskar!! :)
Som vanligt har jag fått i mig mitt kokosfett och omega-3 på morgonen (tillsätter kokosfett i t.ex kaffe eller te) och det är nu hög tid för Våra bästa år :D
Senare idag ska jag ta mig ut till jobbet och handla resten av veckans husman :) Korv och pepparotssås är en klassiker från min barndom som jag längtar efter just nu. En annan rätt är ju korvstroganoff som också är hur gott som helst (blev sugen igår när Carina på jobbet hade kyckling med korvstroganoffsås och blomkålsris!).
Korv två ggr den här veckan? Ja varför inte? det är ju så gott!! :D Inte jättekolhydratsnålt med falukorv men strunt samma...jag tränar ju så mycket!
Skön onsdag på er :)


Kommentarer
Monicas Mat

En välbankad kotlett sitter aldrig fel:)

2012-03-21 16:57:37
URL: http://monicasockerfritt.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0