Lax, fotboll, tandläkaren, lunchdate och Västerås

Vi hade billig varmrökt laxfilé med kort datum på jobbet i förrgår så jag köpte några förpackningar á ca 200 g/bit. Den dyraste biten kostade 11 kr....fyyyynd!!! :D
Så det blev alltså lax med romsås igår till kvällsmat och uppladdning för fotbollsträningen....fy 17 va roligt det är att spela innomhus (men jobbigt!).... I LOVE IT :)
 
Snart dags att åka till tandläkaren (aldrig roligt!!) och sen vidare hem till min vän Helena på lunchdate (betydligt roligare!!)
 
Imorn bär det av uppåt i landet igen....hem till familjen i Västerås :) Ska bli skönt med minisemester och bara ta det lugnt. Jag längtar lite extra mycket efter min brorson som är 1 år och 1 månad som jag träffar alldeles för lite eftersom jag bor i Helsingborg och han i Västerås :( Det händer så mycket första året/åren som jag missar men det är som det är. Får ta vara på tillfällena när de kommer.
 
Snabba ryck nu å iväg till tandläkaren....
Ha en trevlig torsdag och missa inte Hela Sverige bakar ikväll kl 21.00 på Sjuan!! :)
 
 


Kommentarer
Lana

Mmm... vad gott med varmrökt lax! Kanske ska också köpa mig en bit! :)
Ha en fin dag!
Kram kram
//Lana

2012-11-01 12:32:33
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Anna

Åh, lax och rom är ju så galet gott. Kram

Svar: Gott och enkelt :) Kram
Karin Törnblom

2012-11-09 21:01:55
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0