Shiratakinudlar med kyckling och baconsås

Igår blev jag inringd att jobba extra och hade då redan lagt fram kyckling från frysen som var tänkt till kvällsmat. Jag ringde min sambo och bad honom laga maten istället eftersom jag skulle jobba. När jag sagt vad som skulle vara i fick jag upprepa det en gång till :) Men jag var lite smart igår och skrev ner allt på ett tomt kvittopapper på jobbet och fotade med mobilen och skickade iväg d till min sambo.....tur man har mobilen ;)

Så här är alltså receptet från gårdagens kvällsmat :) Han experimenterade lite och slängde i färsk basilika och färsk strimlad röd chillipeppar också som grädde på moset. Mycket gott blev det!!!

 
 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0