Trött tjej med träningsvärk

Åh vad det är kallt!! både på jobbet och hemma. Kryper upp i soffan med plädar runt mig och blir jättetrött helt plötsligt. Ska snart åka iväg och hämta sambon...sen hem och laga mat :) Ikväll blir det en krämig carbonara med shiratakinudlar, mums! Det var längesen vi åt carbonara och det är en av mina favoritpastarätter men jag tror nog jag kan få till det med shiratakinudlar också.
 
Inte nog med att jag fryser och är trött, jag har världens träningsvärk i hela kroppen!! Den hinner aldrig försvinna för jag tränar ganska mycket nu så när en kroppsdel har värkt klart tar en annan över. Meeen det är väl för härligt med träningsvärk, jag får reda på att jag har muskler trots allt ;)
Ikväll bygger jag på träningsvärken med lite fotbollsträning....gött :)
 
Jag älskar vallmofrallorna som jag bakade i helgen men jag ska prova ett nytt recept igen som jag hittade hos Åse. Alla recept där det står nånting med att "det är gott att rosta" nappar jag på ;)
 
Solen sken mig rakt i ögonen när jag gick ut från jobbet idag...härligt :) Nu vill vi ha vår, eller hur!!!?
 
Ha en trevlig kväll :)
Puss & Kram
 

 
 

Kommentarer
Marja - Baka Sockerfritt

Vad gott det lät med carbonara! Själv åt jag just laxpasta, fast med shiratakinudlar.

Svar: Vad skulle vi göra utan våra shiratakinudlar?? ;) Det ersätter pastan perfekt!!
Karin Törnblom

2013-01-30 19:56:03
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0