"Kan jag kan du"

Den här boken kan jag varmt rekommendera. Charlotte delar med sig av enkla övningar och ett hemträningsprogram som hennes PT la upp för henne. Förutom träning får du ta del av skönhetstips och några lättlagade recept (GI). Har du den här boken har du allt du behöver (förutom redskapen) för att komma i form och må bra.
Det är verkligen roligt att bläddra i boken för det är så fina bilder och man blir inspirerad till tusen!
Så spring iväg till närmsta bokhandel och köp den :)
Jag tänker använd mig av dessa övningar under min 100-dagarsutmaning!


Kommentarer
Räkans LCHF

Alltså jag är skeptisk mot hennes bok men jag älskar ju perelli... hon är FÖR snygg!!! :D

2011-08-16 13:46:25
URL: http://healthyprawn.blogspot.com
Karin

Jag vill ha hennes armar!! eller hela kroppen ;) Jag gillar boken för att det inte är så mycket onödig text, bara det man är ute efter....vad ska jag göra för att få en snyggare kropp typ.

Varför gillar inte du den? :)

2011-08-16 14:24:01
URL: http://karinslchf.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0