Träääning!!

Äntligen är man igång på riktigt med träningen igen :) Träffade min PT idag för att prata mål och upplägg. Berättade om 100-dagarsutmaningen och han tyckte att det lät bra :) bra för motivationen om inte annat! Känner mig riktigt peppad nu kan jag säga. Semestern har varit underbar och det har varit skönt att inte tänka på träning men som sagt...riktigt skönt att komma igång och ha nån som skriker på mig :) Kommer bli bättre träningsuppdateringar nu åxå å inte bara en massa mat :P
Halkade in på www.kolhydrater.ifokus.se idag och läste om en man vid namn Tommy Runesson som har gått ner 89kg med LCHF. Wow!!! Gå gärna in och se filmklippet när Kostdoktorn - Andreas Eenfeldt intervjuar Tommy :)

 


Kommentarer
Helan

Härlig läsning! Och vad avundsjuk jag blir på dig som har PT. I den här hålan finns det så vitt jag vet en enda PT att tillgå och han jobbar bara på ett gym där man måste vara årsmedlem, vilket jag redan är... på ett annat gym. Att betala för ett till gymkort plus PT-avgiften känns lite väl saftigt =/.

2011-08-19 07:50:08
URL: http://optimaladagar.blogg.se/
Karin

Ja det gör stor skillnad på träningen med en PT! Bara det att man kommer iväg och har en bokad träningstid är guld värt. Annars finns det risk att man kommer på andra saker att göra istället för att ta sig till gymmet ;)

Va bor du i för håla då? ;) Vart har du årskort?

2011-08-19 12:48:32
URL: http://karinslchf.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0