Fotbollsträning, taco å mer julstök

Igår kunde jag återigen vara med på fotbollsträningen efter säkert 4 veckors frånvaro....wiiiiie va roligt det är!!! :D
Eftersom jag aldrig riktigt kommer in i laget har jag inte vågat trycka till i närkamper å så men igår gjorde jag d. Det gick lite snett i en nickduell så jag å en lagkamrat är en bula rikare! Jag i bakhuvudet å hon i pannan....men de lägger sig nog innan jul, stackars henne annars ;(

När jag kom hem hade Jonis gjort tacopaj, mums!! Lycko mig :)

Jag är lite stel idag efter träningen men d finns saker att göra hemma så ingen rast å ingen ro!! Jag har slagit in julklappar på morgonen å nu ska hag göra tomteskum fudge :) Det är så långt bort från LCHF som det bara går (socker, socker å lite mer socker) men jag har iaf riktigt smör i ;)
Receptet finns på oändligt många bloggar men jag lägger ut det här också (trots icke-lchf)!

Ha en mysig torsdag å kör försiktigt!
Puss å kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0